Sesión especial INGLESES

A poesía de todos os tempos escrita en inglés protagonizará o Picaversos deste martes 10 de decembro, desta vez no Paraninfo da Facultade de Historia (grazas á colaboración da Universidade de Santiago de Compostela). 

Será a partir das 21 h. Poetas e outras especies compartirán os seus poemas favoritos traducidos ao galego e escoitaremos tamén a súa versión orixinal en inglés.

Agardámosvos con este poema de Linda Gregg na mente:

“Adulta”

Volvín ao país onde fun feliz
cambiada. A paixón xa non me impón terribles esforzos.
Pregúntome que remprazará o desexo.
Quizais eu sexa a pantasma da miña propia vida volvendo
aos sitios onde vivín mellor. Camiñando por acó e por aló,
facendo sinais cando vexo algo que amei fondamente.
Agora estou na miña casa escoitando os mouchos
e preguntándome se pouco a pouco irei recuperando a pel.

“Adult” 

I’ve come back to the country where I was happy 
changed. Passion puts no terrible strain on me now. 
I wonder what will take the place of desire. 
I could be the ghost of my own life returning 
to the places I lived best. Walking here and there, 
nodding when I see something I cared for deeply. 
Now I’m in my house listening to the owls calling 
and wondering if slowly I will take on flesh again.

Deixar unha resposta

